30 Aralık 2007 Pazar

HÜSRAN


Yeni yıl yeni yıl yeni sizlere kutlu olsun……

Yeni yılda hep güzellikler düşlenir, mutluluklar getirten olaylar yaşansız isteriz.. eski yıl iyisi ve kötü ile geçti….

Bi düşünmek gerek 2007 yılında yaşadıklarımızı….

Şuan düşünüyorum da aklıma tabiî ki en son hüsrana uğradığım olay geliyor.. pasta!!! Yarın yılbaşı ve bende burada bi aileye misafir olarak gideceğim. Yılbaşı gecesine özel olarak ta pasta yapmak istedim. (neyime ise!!) Taaaaa Denizli’den marifetli Melek’imi arayıp tarif istedim. Kadıncağız özene benzene anlatmış bana tarifi,mailda ama becerene tabiî ki!!!

Başladım yapmaya…. Başladım ama sonunu düşünmeden…Esra sen çocuk eğitiyorsun ama bi pastayı adam gibi yapamadın dedim… Pasta büyük tepsiler içindi ve ben bunu, pastam fırından çıkınca kavradım. Görüntüden dolayı tabiî ki!! Malzeme fazla gelmişti. Sonra şekil vereyim dedim. Ama her bi şekle benzeyip bi rulo pastaya benzemedi!!:(LLL
İşte görüntü…. Pasta emin olun ki harika!! Marifetlim bi gün bu tarifi yapar ve blogunda yayınlarak olması gerekeni görürsünüz, bakın benimki de olmaması gereken JJJ

12 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım hoşgeldinn:)))
yemek olayına girmişsin artık böylemi devam edeceksin yani yemek bloğumu olacak burası canım...
pastaya gelincee pes etmek yokk birdaha dene ikincisinde harika olacak bak görürsün...
canım çok öpüyorum seni tekrar mutlu seneler

Adsız dedi ki...

ahhh, ahhh... o pastayı burada yapsaydın da birlikte yeseydik olmaz mıydı diye geçirdim içimden biran... ama napalım kısmet işte... hepimiz üzüldük gelememene ama şömestrde muhakkak bekliyoruz... yeni evin hayırlı olsun... pastanın da görüntüsüne aldanmamak lazım diye düşünüyorum... kendi kafandan yapmış olsan yenilmesini çok tavsiye etmezdim ama madem melekten aldın tarifi ye bacım ye lezzetlidir:))))
öptüm seni...

Adsız dedi ki...

evet görüntüsü yeni yıl için çok hoş depğil aslında ama tadı yerindedir :))) üzülme... bence tkrar dene. bu sefer olmaması için bir neden yok değil mi ...

sayfan da hayırlı olsun cnm. bana biraz koyu geldi ama tercih senin. ben de ne çok sey söylüyom dimi. ama napayım önem verdiğim için ))

tekrar mutlu yıllar...

Adsız dedi ki...

Nerelerdesin Matrakiye?
Zor bulduk izini valla!...
Sensiz tebessümlerini kaybetti blog valla.
iyi olmadı bu göç işi.
Neyse...
yeni yılını candan kutluyorum.
Bilirim elinden uçan da,kaçan da kurtulmaz senin.
Pastanın da üstesinden gelirsin.
Yeni yıl mutluluklar getirsin sana diliyorum.

Adsız dedi ki...

esracim hosgeldin, yeni sayfan hayirli olsun, bende hep obur tarafa yorum atiyordum ama sen buraya gelmisin, gule gule kullan.
canim serapin dedigi gibi pes etmek yok, pastaya devam, ilk evlendigimde de bende de oyle oldu ama yapa yapa alismistim sen devam et, tekrardan eni yilini kutlarim canim diledigin hersey gerçeklessin, optum.

meleginmarifetleri dedi ki...

esraaaa ne yaptın sen öylee ben demedimmi sana bu ölçü büyük fırın için diye neyse öyle de yenir ne yapalım bi dahakini hesplada öyle yap ok şimdi gitmem lazım ergun abin başımda bekliyo kayın validemlere kapama yemeye gidiyoruz iyi yıllar öptümmm kapamayıda vereceğim blogda baaay bidaha verdiğim pastalar istediğim şekilde olsun ona göre notun 5 üzerinden 2 hihihihi

Adsız dedi ki...

Yeni blogunuz hayırlı olsun.
Sitenizi kuramadığınızdan bahsetmişsiniz. Söyleseydiniz ben halledebilirdim. Blogunuzun kendi sitenizde olması çok daha iyi olurdu. İsterseniz şifreleri gönderin sizin için WordPress alt yapısı ile sizin kendi alan adınıza ait blog yapabilirim. Bu blogspot da eskisi gibi değil bazen çok yavaş açılabiliyor. Kendi siteniz boşa gitmesin.

meleginmarifetleri dedi ki...

esraaa ne bu böyle gri gri rengini değiştir şu şablonun ben beğenmedim bira iç açıcı olsun vede o harf doğrulamayı kaldır yaa

Adsız dedi ki...

canım benım hayırlı olsun bıtanem,bak sana ev hedıyesı kocaman bi cadı getırdım:)) çok öptümm
bu arada pasta super gorunuyor:)) canımsın canım

Adsız dedi ki...

Canım ilk olarak evet bence de gri renk olmamış senin gibi deli dolu bi hatuna.10 üzerinden "0" otur.eheheh
sıfırcı Burcu oldum :P
ikinci olarak melek sana büyük tepsi için olduğunu söylemiş madem niye dinlemedim onu?aklın neredeydi baki?aşık mısın :)))))))))
ehehheehhehehe
otur "0" :P
(çok adileşmişim ben)
şaka maka her malzeme için kalıp,tepsi ölçüleri değişir ve en iyi sonuç o boy kalıp kullandığına olur.sana hediye olarak boy boy kek kalıpları mı yollasak acaba blogcular birleşip.gerçi sen kullanmazsın yine ama :)
ahhahahahaah bak hala sataşıyorum.
EYLEMLERİM ŞABLON RENGİN DEĞİŞENE DEK DEVAM EDECEKTİR!

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Yeni bloğun hayırlı olsun.
Pastan için de çok üzüldüm. En çok emeğine tabii.

Dilerim bir sonraki denemende başarılı olursun.

Eminim tadı yerindedir. Kuplara doldurup, o şekilde götürseydin keşke. :) Bozuntuya vermeden tabii.

Canımcım, sevdiklerinle birlikte mutlu, başarılı, huzurlu ve bol şanslı bir yıl dilerim.
Kocaman öpücükler...

Dilek Mutfakta dedi ki...

esracım hayırlı olsun yeni keşfettim sayfanı pastanın orjinalini merak ettim doğrusu yapıp yayınlarsan alırız tarifi yinede eline sağlık..