6 Nisan 2008 Pazar

MOZAİK PASTA






MOZAİK PASTA
MISIR NİŞASTASI.2 yemek kaşığı
TAZE YUMURTA 1 adet
TOZ ŞEKER 1.5 su bardağı
VANİLYA 1 paket
KAKAO 1 paket
PETİT BEURE BİSKUİ ½ kg
SÜT 1.5 litre
MARGARİN bir tatlı kaşığı
HİNDİSTAN CEVİZİ 1 paket
CEVİZ 1 paket

Mısır nişastası, toz şeker, vanilya, yumurta, kakao karıştırılıp süt ilavesi ile birlikte koyulaşıncaya kadar pişirilir.Pişme tamamlandıktan sonra margarin ilave edilir. Puding hazır olunca Petit beure biskuiler kırılarak içine atılır.Sudan geçirilmiş bir kaba sıcak iken dökülür. Kalıbı ile düzgün çıkarılabilecek kadar soğuduktan sonra ters çevrilerek ceviz ve Hindistan cevizi süslenir.Afiyet olsun.

5 yorum:

hdidem95 dedi ki...

canımmmm bu güzel ellerine sağlıkta ben asıl sütlaçla poğacaları merak ediooomm:)))

meleginmarifetleri dedi ki...

Wayyy.
Hanfendüü kendini aşıyo ha her ne kadar o mahfettiğin rulo pastayı unutmasamda artık yavaşdan yavaşdan öpreniyorsun.
Bidahaki sefere bendeki çilekli pastayı snin blogda görmek istiyorum hehehehe.
Ellerine sağlık pastan güzel olmuş.
Sevgilerimi sunarak huzurundan ayrılıyorum şeker öptüm bay

Adsız dedi ki...

canim benim eline saglik tatlim valla bu gidisat super yani,nazar degmesin esrama guzelim çok guzel olmus bu benim en sevdiklerimin arasindadir,birde sana çok tesekkur ediyorum fistigim moral verici ve destekçi yorumun için bir kaç gun dinlenmem bana çok iyi geldi ve herkesin yorumunu okuyunca kapatirsam hata yaparim dedim ve iykide kapatmadim çunku o sahis yine yorum birakip ki bu sefer bol kufurlu olmus ama olsun bosver artikin allaha havale ettim ve gerçekten sapik birisine dusmusum tedavi gorse ii olcak:)) canim optum ve iyi geceler dilerim sana.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım maşalh iyi gidiyorsun harika olmuş ellerine sağlık çok öpüyorum kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

canim merhaba melek sana baya birseyler ögretiyor eline saglik canim cok güzel olmus sevgiler