12 Şubat 2008 Salı

İŞTE FARK...


Benim şu pasta yapma çalışmaların Denizli de de devam etti. Ama en azından bu sefer bi hazimete uğramadım ama bu seferde 4,4 lük bi pasta olmadı. Marifetlim bana oturmaya geldi sağolsun elinde de pastası ile gelmiş.bende kargalarla kalkıp marifetlim için çalışmaya başladım. Pastam 2,3 lük oldu bu sefer. Ama marifetli Gurum harika bir pasta yapmış.
Amonyaklı pastayının yapımını öğrenmek için dakika dakika çekilen resimlerle işte marifetli gurum

Bende mercimekli,pırasalı börek yaptım. marifetlimin oğlu 5 tane yedi.. siz düşünün ki o kadar lezzetliydi. demek ki burdan şu anlaşılıyor,pasta yapamayıp,börek yapabilme yetisine sahibim:=)))

O böreği resimlendiremedim. Ama burda bi gün yapıp sizlerle paylaşacağım...

İki evi birlikte idare ediyorum. ama blogcu da biraz daha sosyal olayları burda ise yapamadığım ve ortaya çıkardığım pastacıkların resimlerini paylaşacağım. mutlaka diğer evime de uğrayın. ihmal etmeyin...

4 yorum:

ebruakin dedi ki...

Selam Esra'cığım,
Ellerine sağlık. Pastan gayet güzel olmuş. :)
Diğer tarifi de hiç duymamıştım.
Öpüyorum canım.
Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

esraaa eh beklenen şarkı (resim) geldi en sonunda valla resim güzel çıkmış kızzz keşke melihle zülalin börek yemelerinide resimleseydin gurum oğluna börek mörek yapmıyo aslında çocuk aç bakın kaç börek yedi filan deseydin hahahah ben cümle öyle bitecek zannetmiştim ama iyi bağlamışsın gel bak bende nasıl bir pasta var hadi senide sobeledim uğra bana bi gidiyon beni boşuyon valla öptüm bundan sonra her üründe yorum bekliyorum ona göre haa olmuyo öyle ben yazıyom senden yok bişey bende yazmam bak hadi gülü gülü yaa şu kelime doğrulmayı kaldır ya sinir olyom ben bu abuk sabuk kelimelere

adigenisehilal dedi ki...

yaw ben pasta yorumunu yanlış yere yazdım galiba... ama şu enteresan tarhana kafamı karıştırdı galiba... tarhanaya gelince hakkaten ilginç... denemeye değer sanki..

hdidem95 dedi ki...

tarhanayı biliyodumda adının tarhana olduğunu bilmiyordum :))) esram canımm nasılsın pastaların resmini gördüm :))) fikrimi doğrudan sölüyümmi???
sabancıyla karstaki köyün muhtarı hıdır gibi duruyolar:)))))ama ciddi ciddi bazen görüntü yanıltıcı olabilir eminimki hıdırın tadıda çok güzeldir ellerine sağlık canım ha buarada bana geldiğinizde masanın resmini çekmeyi akıl edememişim yayınlayamadım :((((( sende varsa yolla bana öptüm sevgiler