6 Şubat 2008 Çarşamba

SİİRT kitap okuyoooo

Blogcu biraz canımı sıkmıştı. Bu yüzden mekan değişikliği yaptım ama yaramadı bana. Kürkçünün dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı derler.. Yaa benim bi kürküm bile yok bu arada!!! Ne büyük bi eksiklik…


Umarım bundan sonra çok daha düzenli olarak blogumu güncelleyeceğim.


Blog sahibi olan çok kişi var. Bu kişiler bloglarında yayınlamak istedikleri yemeklerinden tutun da şiirlerine kadar istediklerini bizlerle paylaşıyorlar. Bende biraz daha sosyal olayları aktardım ya da aktarabildiğimi sizlerle paylaşıyorum. Siirt- Kurtalan da görev yapıyorum ve görev yaptığım okul o çevredeki bir çok okula nazaran daha temiz,düzenli. Bunda idarecilerin ve öğretmenlerin katkısı sonsuz. Çalışmayana ekmek verilmez denir. Bende kendi ekmeğimi kazanmaya , hak etmeye çalışıyorum. Bundan önce sizlerle okulumun, çocuklarımın resimlerini paylaştım. Hatta hafta sonları köydeki okuma yazma bilmeyen bayanlara kurs verdiğimi ve resimleri ile sizlere gösterdim. Buradaki kadınlar, çocuklar okumak istiyor. Ve içlerinde harika çocuklar var. Bende sizlerinde yardımı ile bi kampanya başlatmak istiyorum..


Huuuuuuu Siirt kitap okuyooooooooo!!!!!!!


Sizlerden ilköğretim seviyesinde 5 adet kitap göndermenizi isteyeceğim. Yani ilkokul 1 ile 8. sınıf arası… posta ile ya da kargo ile okul adresine göndermenizi isteyeceğim. Kitapların yeni olmasına gerek yok. Yıpranmamış kitapta olabilir. Bu olay tamamen bana ait. Okulum için, öğrencilerim için, geleceğimiz için….

Irk ayrımı yapmadan, yöresel olarak düşünmeden sadece okumak isteyen çocukları düşünerek bu olaya bi katkınız olursa çok sevinirim. Gönderirseniz mutlaka içine mail adresinizi ya da telefon numaranızı yazmanızı isteyeceğim.

Adres: Konakpınar 23 Nisan İlköğretim okulu
Kurtalan- Siirt


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili esra,siz isteyeceksinizde olmasın mı??? Hassasiyetiniz için teşekkür ederim.Sevgilerimle...

hdidem95 dedi ki...

ESRACIM NASILSIN yine güzel bir olaya el atmışsın benim azimli çalışkan öğretmenim koliyi yollarken kitapta yollarım merak etmeyesin:)) buarada akına bornoz aldım çok şirin benimkilerin vardı diye almadım bozuldular acık:)))) öptüm seni kocaman

meleginmarifetleri dedi ki...

Hadi gari siirt kitap okudu bitirdi ben pataları bekliyorum kızım de gari de öptüm