16 Şubat 2008 Cumartesi

KURABİYECİK


Geçen gün şu çikolata tanecikleri var ya onlardan buldummarkette aldım geldim eve, acaba ne yapsam dedim. kek yaptım döktümmmmm çikolata taneciklerini... tabi kekein dibine giitti hep. ağırlıktan dolayı. kek pişti ters çevirdim bi baktım içine döktüğüm tüm çikolatalar kekin üstünde bide rimiş ayy bi güzel olmuştu sormayın. bundan sonra yine böyle bişi yaparsam unla bulamak gerekecek sanırım çikolataları..


Neyse, kek yaptın kızım hadi bide kurabiye yapayım dedim. ama aklıma koydum o çikolata tanecikleriile yapacağım.. buldum ya çikolatayı......

2 yumurta,1 paket yumuşacık margarini,2 su bardağı şekeri,2 yemek kaşığı sütü,kabartma tozu, vanilyayı ve aldığı kadarı unu bi derincecik kabın içine koydum başladım yoğurmaya... poaça yapar gibi içine damla çikolataları koydum. Hamurun bir kısmını da Adigenisenin evinde beğenip bana verr bana verrr dediğim kalıplarla şekilli mekilli kurabiyeler yaptım. 185 derecede 40 dakika kadar pişti sanıırm. ya bkın işte arada pişti mipişmedi mi diye.. 40 dakikadan öncede pişebilir dimi...

Hadi bacılarım çocuğunuz kurabiye istediğinde yapıverin. Bu kurabiyeleri komşum Yasemin Hanıma götürmüştüm. Kızı Eylül çok beğendi.Kimse yemesin diye sakladı, ertesi gün okulda beslenme zamanında yerim dedi.

Onaylanmış bir kurabiyedir, denenmesi şiddetle tarafımdan tavsiye olunur.

3 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Tabii bidahakinde unla çikolataları birr öyle herkesin kurabiye kalıplarına sulanma iki hehehehehe
çok güzel olmuş alışıyon artık mutfağa kıss sen aferim sana biraz pratik yap da yazın iş çok ona göre hadi öptüm bayy

hdidem95 dedi ki...

çok güzel olmuşşşşş ellerine sağlık canım benim öptüm sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

Kıss sen pastayımı bekleyip dururdun hahaha
yok o jelatinle bi tek sen yaparsın nereden geldi o jelatin aklına senin.
bu jelatin jölelerin ham maddesi oluyor jöleden daha yoğun bir şey yani.
ben burada memioğullarından aldım tabii orada nereden bulacağın hakkında bir bilgim yok sevgiler canısı bay.
bu arada evler mevler alınıyomuş hıı .