27 Ocak 2008 Pazar

Doğum günümmm

Günüz aydın ama gün benim olsa kızmazsınız bana dimi....Çünkü bugün benim doğum günüm..matrakiye nin değil benim doğum günüm.. bi yaş daha büyüdüm..Umarım diğer yaşımı kutladığımda daha farklı bi umutlarla girerim yaşıma.

Bir liste yapıyorum,doğum günümü bakalım kimler kutlayacak diye,umarım kabarık bir liste olur. tatil dönüşü bomba gibi geleceğim. Çünk zon günler biraz sıkıntılı geçti bir an önce tatil başlasın dedim.

Öpüyorummmmmmmmm...Sevgiyle kalın
...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Esracım canım doğum günün kutlu olsun!
NİCE MUTLU,SAĞLIKLI,SEVGİ VE HUZUR DOLU YILLARA İNŞALLAH!


UNUTMADAN YARDIM KONUMU DA YAZAYIM :)

*****************************
CANIM SENDEN ACİL DESTEK BEKLİYORUM
http://petarinmutfagi.blogcu.com/6900651/
BURADA BENİM HAMURİŞİ FOTOĞRAFLARIM İZİNSİZ OLARAK YAYINLANIYOR!YORUM KISMINA TEPKİNİ YAZARSAN SEVİNİRİM!
KİMBİLİR DAHA HANGİLERİMİZİN FOTOĞRAF VEYA TARİFLERİ ÇALIMIŞTIR.
HENÜZ SİTENİN TAMAMINA BAKAMADIM SİNİRDEN.
*******************************

Adsız dedi ki...

canim bu pazar deyil bütün pazarlar senin olsun canim dogum günün kutlu olsun daha nice mutlu yillar dilegi ilehep mutlu ol

Adsız dedi ki...

Ya ben doğum gününüzü çok kutladım :) sırf listede yerim olsun diye yazıyorum:)İyiki varsın esra;doğum gününüz kutlu ve mutlu olsun. sevgiyle kalın.

hdidem95 dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun nice nice yıllarda hep beraber olmak dileğiyle dün söyleseydin pasta keserdik aşkolsun:)) neyse öptüm seni kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

cancazim dogum gunun kutlu olsun tatlim nice senelere, en içten dileklerimle kutlarim, allah daha nice mutluluk saglik, ve uzun bir omur nasib etsin, çok optum hayatim. iyiki dogdun esra iyi ki dogdun esra iyiki dogdun tatlim...

Adsız dedi ki...

Bebiş geçiyordum uğradım,belki emzik,biberon ya da bebek bezi ihtiyacın vardır...
Çekinmeden söyle olur mu miniciğim :))
hatta bana "anne" diyebilirsin de yavrucuğum :))))))))))
E hadi artık büyü yoruldum:P

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

aayy canımcımın doğum günüymüş doğum günün kutlu olsun canım daha nice sağlıklı mutlu yıllara...çok öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

selamun aleykum hocam.
uzun zaman oldu blogunuza gırmeyelı final sınavları falan derken birde hasta oldum ama elhamdulillah şuan cok iyiyim.

doğum gununuz (geçte) olsa kutlu olsun. iyi ki doğdunuz Rabbım sağlıklı mutlu umutlu huzurlu çok yıllar nasip etsin size.

YUREGINIZIN GERCEK SAHIBINE EN GUZELE EMANET OLUN
muhabbetle..

SİBELL'CE dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı güzel yıllara .sevgilr