3 Ocak 2008 Perşembe

İlk tarifim...




Birkaç aydan beri blog sayfalarında yer alıyorum ve hiç pasta tarifi vermediğimin farkına vardım. Ay bi eksiklik var diyordum, şimdi o eksikliği tamamlayayım dedim. O kadar çok becerikli pasta, börek,kurabiye yapan komşularıma özendim ve bi tarif vermek istedim. Geçen patlamış bombamdan sonra daha dişe kavuğa dokunur bi resimle sizlere becerimi sergiliyorum.. Bu kurabiye harika oldu.. yapımı çok basitti…
Tarçınlı kurabiye…
2 yumurta, 1 yumuşak margarin, 1 su bardağı sıvı yağ, 1 su bardağı pudra şekeri,5 bardak un
Bunları hamur haline getirince, bir parçasını alıp yuvarlayıp baklava diliminde kesip , yağlı kağıtlı tepsiye dizin. Pişince üzerine 3 kaşık toz şeker ile 2 kaşık tarçını karıştırıp kurabiyeri harmanlayın.. Sonra bi çay demleyin ve her bir kurabiyeyi yerken Esra’cımmm harika bi tarifff deyiverin olur mu???

Birde ilk defa denediğim bi börek yaptım. İçinde, dana eti,haşlanmış patates, mantar ve baharat vardı. Tadı müthişti…Baharatın olduğu her yemek, börek ayrı bi leziz oluyor zaten…



8 yorum:

Adsız dedi ki...

amanınnn... yaw bu yer değişikliği harbi değiştirdi mi seni ne kızzz... ne bu tarif marif??? ama tarif veriş stili tabii ki esraca olmuş... ellerine sağlık canım... bu arada kaburga dolmasını kaçırdım diye üzülme sakın sen kolu kap gel ben sana yaparım...

Adsız dedi ki...

hımmmmm..

şimdi sabah cayımı bitirmek üzereyim ama bu kahve içmeyeceğim anlamına gelmiyo. mideye bak bendeki ))))))))) ama şimdi bu kurabiyelerden olsaaaaaa yanında iki kelime konusacağım dostlarım olsaaaaaa fena mı olurdu. bence süperrr olurdu.

eline sağlık. yavas yavas görüyorum marifetlerini. eline sağlık. görüntü süper, bence lezzeti de harika...

Adsız dedi ki...

Yemek işlerinden pek anlamam ama,
her konuda olduğu gibi,bu konu da da başarı olacağını biliyorum.
Bu arada,
Fatih ile ilgili silme işlemini yapamıyorum.E-mail adresime bir mesaj göndermesi gerekiyor am,bir kaç kez denemiş olmama rağmen göndermedi.Denemeye devam edeceğim.
Bu arada,
bu blogspotu hiç sevmedim vallahi ben.
Esra hocanın hatrı olmasa,bu kadar zahmey çekmezdim valla ulaşmak için

meleginmarifetleri dedi ki...

yavruu kuşş nelerde yaparmış yaa
demek sen tarifde verirmiydin kızz
benim pastayı katlettikten sonra harika olmuş kurabiye ellerine sağlık pastayı unutmadım not verecem ona göre haa
öptüm bayyy

meleginmarifetleri dedi ki...

huu sobeledim seni bekliyorum baay

Adsız dedi ki...

Merhaba Esracım..
Hayırlı olsun yeni evin :) Ancak gelebildim canım kusura bakma... Yoğunum bu aralar, bakamadım bloga..
Gördüm ki pastalar, kurabiyeler de yapmışsın :)
Sana kahve fincanları getirdim... Kahvesiz yapamam ben.. Hele de pastaların, böreklerin yanında:)

Yeni yılda, yeni blogunda mutluluklar diliyorum sana.. Herşey gönlünce olsun güzel öğretmenim..
Sevgilerimle..

ebruakin dedi ki...

Selam Esra'cığım,
Ellerine sağlık. İkisi de çok güzel görünüyor.
Öpüyorum.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Eyvahlar olsun sonradan çıkan boynuz kulağı geçermiş.
sen yakında tozu dumana katar hepimizi mutfaktan soğutursun :P
Evet evet sende o ışık var görüyorum! :)
Ellerine sağlık şekercim.