6 Ocak 2008 Pazar

Kardeş aranıyor







Çalışan kişiler haftasonu gelse de dinlensem der.. Ben de ise durum farklı. Hafta sonu gelince daha bi yoruluyor ve hastalanıyorum. Sanki metabolizmam günleri biliyor ve ona göre kendini ayarlıyor. Hafta sonu gezmesin , otursun evde diyor. Bu hafta sonumda öyle geçti.Cumadan başlayan bir migren ağrısıyla çebelleştim. Yok mudur buna bi derman bilmiyorum ama beni mahvediyor..

Diğer evimde sizlerle paylaştığım “kardeşini seç” olayı harika bir şekilde devam ediyor. Tüm öğrencilerim abla ve ya abi buldu.. Ama bir öğrencimin ablası istifa etti.(kendine ait sebeplerden dolayı) bir kız öğrenciminde ablası onu seçtiği halde ekim ayından beri hiç aramadı, mektup yazmadı. Eğer böyle bir olaya adım atılıyorsa sahiplenmek gerek, arkasını getirmek gerek. Çünkü burada çocuklardan bahsediyoruz. Onlar bizlerden daha kırılgan. Kız öğrencimin adı Hacire, “öğretmenim neden ablam mektup yazmıyor?, Beni istemedi mi ?”dedi. Üzücü tabiî ki..
Diğer öğrencimin adı da Diyar. Ablası onu bıraktı. Gerçi hiç mektup olayı bile olmamıştı arada. Herkesin kendi düşüncesidir. Ama tek üzüldüğüm şey, o çocuklara ümit verilmesi. Bu kardeş olayından sonra, öğrencilerimdeki şevki ben görüyorum. Yasemin diye bi öğrencim var, ablasının resmiyle uyuyormuş. Bi öğrencim de (Haşim), üniversiteyi Kayseri de okuyacağım, çünkü ablam orada diyor..

Uzaklarda sizi düşünen ve size özenen birinin olması , sizin gibi olmak isteyen bi çocuğun olmasını hiç hayal ettiniz mi? Benim öğrencilerimin hayallerini ablaları ve ağabeyleri süslüyor…

Hacire ve Diyar’ a abi yada abla arıyorum. Eğer ilgilenirseniz sevinirim..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Esra hocam,o iki kardeşimize abilik yapabilirim.Onların ihtiyaçlarını belirleyin lütfen! selamlar.

meleginmarifetleri dedi ki...

esraa geçmiş olsun canım sende biraz kendine bak yahuu koş koş böyle olur tabii hadi bakalım bay diyorum bu konuya ben girmeyeyim dimi anladın sen onu

Aymen dedi ki...

migren in tedavisi yok malesef ama migren için kuvvetli ağrı kesiciler bazen işe yarıyor. geçmiş olsun

SİBELL'CE dedi ki...

Esracım merhaba!çok memnun oldum bni ziyaret ettiğin ve güzel yorumların için serabın kardeşiyim görüşelim bn seni ekliyorum!sevgiler...

Adsız dedi ki...

Esracigim merhaba ziyaretin icin tesekkürler,seninde blogun güzel olmus konularida öyle güzel anlatmisinki okurken biyerlere gittim.Neyse benim 18 yasinda bir kizim var ,senin yazilari beraber okuduk kiz ögrencine ablasi olmak istiyor,biz yurdisinda bulunuyoruz eger sende uygun olursa,seve seve ablasi olur zaten onunda kardesi yok,sevgiler