14 Ocak 2008 Pazartesi

MUTLULUK

Kardeşini seç diye başladım, neler oldu neler…. Kimler ne tatlı kardeşler seçti. Küçük kalplerde inanılmaz bi sevgi oluştu. O abla ve ağabeyler belki çocuklardaki heyecanı göremediler ama elimden geldiği kadarı ile onlara yansıtmaya çalıştım. Çocuklarımın sınıftaki davranışlarını bile değiştirdiler sağolsunlar. Derse olan ilgileri arttı, ağabeylerine ablalarına söz verdikleri için ders çalışmalarını arttırdılar.

Ayakkabısız, çorapsız, iç çamaşırsız öğrencim kalmadı. Sadece kendi öğrencim değil tabi, o kadar güzel şeyler gönderildi ki diğer sınıftaki öğrencilere de verdim. Bir kişi 200 ytl lik kırtasiye malzemesi , İstanbul ‘dan Melek Hanım 12 çift bot. Denizli’den bir kirtasiye sınıfıma kırtasiye malzemesi ve 25 öğrencimin abla ve ağabeyleride kardeşleri için hediyeler yolladı.Bu resimler sadece bir kaç tane .. hepsini koyamadım. İşte size benim yumurcaklarımın mutluluk yüzleri....

O yüzleri gülümseten, Yudum,Ezgi,Ayşe,Didem,Ülkü,Nurten,Serhan,ışıl, Bahar,Melek,Mezoğa, Nergiz,Eda,Ebru,Selen,İrem,Yasin, Şafak, Selen, Irmak,Züleyha,Figen, Doruk Deniz, Miray,Segah Beste,Can&Canan, Gözde,Nazlı ve Tuğba'ya çok teşekkür ederim.




10 yorum:

ebruakin dedi ki...

Selam Esra'cığım,
Miniklerin mutlu yüzlerini görmek ne kadar güzel. Bunda en büyük pay senin. Seni gönülden tebrik ediyorum.

Onların yüzündeki gülücüklere ben de katkıda bulunmayı çok istedim. Yapmayı düşündüklerimi Chaplincafe Burcu'ya da söylemiştim. O da yardım edecekti sağolsun. Ama malesef kısmet olmadı.
Şimdi de geç kaldık sanırım. Tüm ihtiyaçları karşılanmış gibi görünüyor.

Hala eksik birşeyler varsa yazar mısın rica etsem. :)

Canım, benim bloğumda gördüğün dergi ve kitapların tamamı yemek kitapları. Gezi, Atlas, İstanbul Life dergilerimi yer bulamadığımdan daha yeni atmak zorunda kaldım. :(
Yemek dergilerim oradaki kadar da değil, daha çok var. Artık hastalık halinde. Hepsini denememin mümkün olmadığını bile bile hala kitap-dergi alıyorum.
Allah bana akıl fikir versin ne diyeyim. :)

Canım öğrencilerin için yapabileceğim birşey varsa ne olur yaz. Öpüyorum kocaman.
Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

esraa sana bravoooo kız harika işler yaptın ben düşünüyorumda yapamazdım yaaa allah herşeyi gönlüne göre versin inşallah canım benim hadi öptüm kolaylıklar dliyorum tatilde görüşürüz inşallah

keskinli dedi ki...

esracim selem canim
o cocuklari bir nebze de olsa güldüre bildimize ne mutlu bana onlar dünyanin en güzel varliklari canim
senin gibi bir ögretmenleri oldugu icinde cok sanslilar

esracim birde mektup icin benimkiler cok yogundu yazamadi oglumun biri anadolu lisesi icin sinavlara hazirlaniyor digeride cok calisiyordu bu hafta bizim burda karneler alinacak ondan sonra yazariz insallah.

Ben yolladiktan sonra herkes kalyana geldi bizi niye beklemedin bizde yollayacaktik falen bende dedim hesap numarasi var vereyim halen ses cikacak bizim insanimiz bu iste neyse ya kafani sisirmeyim öptüm canim bizlerden bahsetmende ayrica güzel ama gerek yoktu be esrem senin yaptigini kim yapar bu devirde sayiyla sayacak kadar azdir
seninde emeklerine saglik canisi sevgiler görüsürüz

Adsız dedi ki...

İnsanı o çocukların gözlerindeki gülümseme kadar mutlu eden bir şey var mıdır acaba?
Hiç eksilmesin mutlulukları..

Sevgiler Esracım... Tekrar tebrik ediyorum seni..

Adsız dedi ki...

Onların yüzlerini gülümseten sizssiniz.Biz sadece aracıyız.Umarım siz de en az o çocuklar kadar mutlu olursunuz...sevgiler...

Adsız dedi ki...

umut,inancın kapısıdır
inanç,bilmenin kapısıdır
bilmek,yaratıcılığın kapısıdır
yaratıcılık,deneyimlemenin kapısıdır
deneyimlemek,ifadenin kapısıdır
ifade,oluşumun kapısıdır
oluşum tüm hayatın aktivitesidir ve Tanrı'nın tek fonksiyonudur

yani...

neyi umut ediyorsanız,bir süre sonra ona inanırsınız
inandığınız şeyi bir süre sonra bilirsiniz
bildiğiniz şeyi bir süre sonra yaratırsınız
yarattığınız şeyi bir süre sonra deneyimlersiniz
deneyimlediğiniz şeyi bir süre sonra ifade edersiniz
ifade ettiğiniz şeyi bir süre sonra olursunuz.....

tüm hayatın formülü işte budur
bu kadar basit.... kendine iyi bak canım

guzellikk.blogcu.com

Adsız dedi ki...

O güzel çocukların da,bu güzel öğretmenin de yüzünden gülücükler,hayatından güzellikler eksik olmasın inşaallah...

Merak ediyorum demişsiniz ya,çok hoşuma gitti valla:)sağolun..
Aslında geliyorum buralara ama sessizce okuyup gidiyorum,suskunum biraz bu ara,hoş çok ta yazmazdım zaten,şimdi hepten durdum.Aslında karalıyorum da bişeyler kendime saklıyorum hep,çok ta beceremediğimden belki de...
Neyse efendim uzattım ben epey,
hoşçakalın,görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Esra,yeni adresinde hep mutluluk haberleri vermen dileğiyle...Seni seven sayan ve her türl isteği gerçekleşmiş cici öğrencilerin dolu olsun. Hoşgeldin, sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

kızzz nerelerdesin sen hiç gelip görünmez oldun seni gidi seni hemen unutuyon sende bize hilal geldi yaaa sen kal oralarda hadi öptüm bay

Hilal KAYA dedi ki...

sevgili öğretmenim ve sevgili meslektaşım,
siz ve sizin gibi yürekli öğretmenler varolduğu sürece, bu memleketin her köşesindeki çocukların yüzleri gülecek.. yüreğinize sağlık..
sevgilerle