22 Ocak 2008 Salı

Tuzlu kurabiye



Bu bloğa başladığım beri hep kedimce yazılarla sizlerleydim… Baktım benim pastacı börekçi sevgili dostlarımdan mı oldu bilmem imrendim ve kendime yaptığım pasta(cık) ve börek(cik) leri sizlere sundum. Becerebildiğim kadarı ile tabiî ki. İlk beceriksizliğimi de paylaştım unutmayın.. Her zaman mükemmel olmaz dimi insan. Hüsranla da karşılaşabilir. Bu tuzlu pastayı marifetli meleğim yapmış dur dedim bende yapayım. Ayy aman ayyy aman bi güzel oldu sormayın. Sadece tuzun ölçüsünü hafif kaçırmışım o kadar. Ama gerçekten çok güzel oldu. Masrafsızda ayrıca. Evde olan malzemelerle yaptım. Sizde yapın mutlaka… tarifi vermeyeyim,zahmet olacak ama marifetlimin adresine bakın

9 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ben geldimmm canım:)
amanda aman benim arkadaşım kurabiye yapmış harika olmuş ellerine sağlık canım... yokluğumda bıraktığın msj içinde çok teşkr ederim canım görüşmek üzere öptüm

Adsız dedi ki...

esracigim kurabiyeler nefis olmus su an cay icmekteyim olsaydi yerdim canim,eline saglik

hdidem95 dedi ki...

merhaba canım pasta harika olmuş ellerine sağlık buarada geldiğinde ne zaman görüşebiliriz bende kendimi ona göre ayarlayacağım haber verirsen sevinirim öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik esracim yavas yavas uzmanlasiyorsun bu konuda harika olmus tuzlu kurabiyeler optum seker.

Adsız dedi ki...

Evet evet sana da bulaştırıyoruz virüsü...
Yakında yemek bloğu olacak burası az kaldı valla :))
Sende o ışık var...evet...görüyorum....görüyorum...
sen uluslararası bir aşçı olacaksın
ilerde(yalandan hangi sahte falcı/medyum ölmüş)
Ellerine sağlık Esracım...
Şaka maka çok hoşuma gidiyor senin de böyle güzel cici mamalar yapıp eklemen...Devamını merak ve heyecanla bekliyorum canımcım.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Matrakiye!...
Blogcudan ayrıldığından beridir, çok karşılaşamıyor, selamlaşamıyor kelimelerimiz.
Gerçi sen,
oradayken de çok yazmazdın,çok şey paylaşmazdın yazışma arkadaşlarınla.
İşin çoktur, zamanın yoktur, biliriz...
Kendince çok daha önemli uğraşler içindesindir şüphesiz...
Bu gün C.tesi...
Soğuk bir Ankara günü öğlesindeyiz yine.
Evimize kapanacağımız,yuva sıcaklığı ile ısınacak, belki tv başında, belki aile içi sohbetlerle, belki de miskin miskin uyuyarak geçireceğimiz bir hafta sonu tatili daha gelmekte.
Bilirim,
bu soğuk, bu sessiz, bu mahzun gün, doğduğun, hayata belki de ilk gülümsediğin gündür senin. Zira senin hiç ağladığına ihtimal vermiyorum ben doğduğunda da...
Neyse!...
Lafı uzatmayalım...
Doğum gününü candan kutluyorum...
Umarım,
o uzak ve soğuk coğrafyalarda, sana yaş günü pastası alacak dostların vardır.
Çok yaşa sen, emi?

meleginmarifetleri dedi ki...

ohoh güzel olmuş kurabiyeler caniş ne haber gezmek nasıl bakaılm iyisin valla çat orada çat burada ohhhhh ne ala öptüm canım geldiğinde görüşürüz

ebruakin dedi ki...

Selam Esra'cığım,
Sevdiklerinle birlikte çok mutlu yıllar dilerim. Doğum günün kutlu olsun.
Öpücükler...

Adsız dedi ki...

Çayın yanında nasıl güzel gider ellerine sağlık sevgiler