9 Ocak 2008 Çarşamba

SOBEEE

Blogun hayatımdaki yeri...*

Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım?
Günlerden bir gün adigenise hilal ,marifetliye blog yapınca bende
,”bende isterim, bende isterim” diye tutturunca ağustosun 7 sinde başladım

*Blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormuyum? yoksa içimden geldiği gibimi yazıyorum?

O çizgi benim. Belli bir tarzım yok. Ne istersen , sizlerle onu paylaşıyorum. Bazen inek resimleri, bazen pasta resimleri, bazen benim öğrenciler..Her zaman doğallıktan yanayım. Yaşadıklarımın yansımaları blogtakiler. Ve hep öyle olacak.. Ama her zaman komik ya da her zaman pasta tarifi değil, hepsinden biraz biraz…

Blog yazmak için, gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormuyum?

Gün içinde çok yazı yazamam. Genelde geceleri bloga zaman ayırıyorum. Yazı yazmak zor değil , ama blog ziyaretlerime zaman ayırmam gerek.
Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı?
Eminim herkes, zorunluluk yarattığında bu blogu bırakırım dyordur. Bende öle mi desem??? Ama yaptım. Zorunluluktan yazdığım oldu. Çünkü tıkanmıştım. Canım istemiyordu. Hayatımda ki hareketliliği buraya yansıyor aslında.

Blog yazmaya daha ne kadar sürdüreceğim?

Büyük zevk sizlere yazı yazmak. Sizlere bir şeyler sunmak. Bu yüzden zaman belli değil.. Burada kazandığım dostları kaybetmek ve onları ihmal etmek istemiyorum.

5 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

huu sen daha tuper kalıplara ulaşamadınmı hı hani alıyodun hemen sobe cevapların için teşekkürler öptüm bay

Baharcicegi dedi ki...

Ziyaretiniz icin tesekkür ederim,sizin blogunuzda cok sicak ve icten hazirlanmis,elinize saglik.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Sıkılma,çok yaz sen.
Zaten yaşadığın hayat sıkıcı, hiç olmazsa burası renkli bir pencere olsun dünyaya açılan.
Yazacak çok şey bulacağına eminim.
Zamanının da bol olduğunu düşünüyorum.
Seni okumak,seni dinlemek,hayatı senin gözünle izlemek gerçekten güzel.
Seni tanımıyoruz ama,
uzaklarda bir yerlerde var olduğunu bildiğimiz,
yüreğimizde sevginin sıcaklığını hissettiğimiz,
en azından nasıldır acaba diye düşündüğümüz birisin.
Hep burada ol...Kelimelerinle bize gülümse ki,
içimiz rahat olsun senden yana...
Olur mu?

Adsız dedi ki...

canim bak bu sobede hosmus ne guzel cevaplamisin, optum tatlim.

adigenisehilal dedi ki...

amanınnnn... esram sobemi cevaplamış da haberim yokmuş... teşekkürler hayatım... parmaklarına sağlık.... bu arada hahahahahaha o tupper kalıplardan bulamazsınnnn....